Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Helg med Erick och jobb

Av Lilla Ängeln - 13 september 2010 13:19

Jösses vilken helg det har varit!

Som alltid ser jag så sjukt mycket fram emot denna helgen som precis har varit då jag jobbar arslet av mig på en marknad. Jobbar med servering och bossar tillsammans med mitt kära moderskepp serveringen och allt som hör till det! Så sjukt roligt varje år, jag älskar det verkligen!


Detta året var det lite speciellt, detta året så var Erick med och jobbade. Alex fick bossa över honom, Alex gillade det!! Sedan var det en sak till som var lite speciell, förra året hade jag fått Världens beundrare. Så för att slippa konfrontera honom så tänkte jag och Erick att vi låtsas som att vi är ett par. Vilket vi gjorde och vi gick verkligen in för det.

Saken är den att det var För lätt att gå in i rollen som Ericks flickvän, jag mådde lite för bra. Och även när vi inte jobbade så fortsatte "spelet".

Meeeeen som vi själva sa så vet vi ju att vi inte har några kärlekskänslor för varandra, ha ha ha...


Under våra raster så hade vi så sjukt kul! Erick fick mig att känna lycka i helgen! En känsla jag har känt väldigt få ggr i mitt liv! Men ja, jag kände ren och skär lycka en stund där i lördags!


Så natten till igår låg jag och tänkte och kom på det att om vi fortsätter så här och pussas, myser, håller hand ja allt som ett par gör (vilket vi gjorde) så kommer jag rätt snart få känslor för honom!

Igår när han skulle åka hem så började jag gråta för de gjorde fysiskt ont i mig. Jag ville verkligen inte det! Pang sa det och jag insåg att nej jag kommer inte få känslor för honom, jag har det redan! Fick lite små panik en halv sekund eftersom Erick sa att han inte blir kär i folk och han hade inte såna känslor för mig, men tänkte va fan skit samma!


Så Alex och Erick går till bussen och älsklingen får tårar i ögonen för han vill nämligen heller inte åka... Pang sa de sen för honom med. Han hade visst känslor för lilla mig med!

Så när han kom hem satt vi och pratade och kom fram till att jo visst vi satsar, vi mår jävligt bra när med varandra, vi garvar med varandra. Allt e Perfekt!


Så Alex har nu lämant singellivet efter 2 års lek... Idag känner de lite ovant. Typ, vänta jag har en pojkvän nu... Men de kommer säkert gå skitagörbra, distansen kan kanske bli lite jobbig men va fan då blir man ju inte trötta på varann ^^


Just nu är livet perfekt! Skolan är bra, vännerna i Jkpg och i Gbg är fantastiska, Erick är underbar, familjen och jag är lika tajta som alltid!

Känns som att det inte finns något som kan dra ner mig nu, trots att jag ser skuggorna långt där borta så tänker jag inte låta dem komma närmare mig!


Tänkte på förra inlägget, jag var beredd på att öppna upp mitt hjärta, jag hade redan gjort det och det var nog egentligen redan där taget


Tänkte förresten på det att alla sa att vi skulle bli ett par, att vi hade känslor för varann och grejer. Lite komiskt att dom faktiskt hade rätt utan att vi visste om det själva ^^


Nu ska jag till skolan och plugga och sen ha lektion!


Ha det gott   

 
 
Ingen bild

"dansken"

13 september 2010 15:22

Så härligt för er, grattis Alex!!

 
Ingen bild

Erick

13 september 2010 18:20

Lite pinsamt att man skrattade åt "idioterna" som inte fattade att vi bara va vänner xD. Längtar till helgen älskipälski :)

 
Kaela

Kaela

15 september 2010 00:07

Men aaaaaw, va fint!
Och ni är så söta ihop, vad glad jag blir nu :D

http://kaelas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla Ängeln - 23 november 2014 23:22

Hösten som visserligen som enligt mig är över, är min favoritårstid. Det är vacka färger ute, det är tiden då min favorithögtid Halloween kommer. Men varje höst händer samma sak.   Jag blir nedstämd och mina demoner vaknar. Jag har inte velat s...

Av Lilla Ängeln - 23 augusti 2012 16:58

Lite komiskt att det är exakt ett år sedan jag skrev här, på dagen! Augusti har alltid och kommer alltid vara den värsta månaden enligt mig. Vilket är lite ironiskt med tanke på att hösten är min favoritårstid. Allt är så vackert då och det finns in...

Av Lilla Ängeln - 23 augusti 2012 16:50

Jag har tänkt på det där med människors mörker. Alla har det men ingen pratar om det. För det ska inte finnas. På utsidan ska man visa den perfekta ytan. Alla mår bra och alla är nöjda med sina liv hela tiden. Och de personer så som jag själv behöve...

Av Lilla Ängeln - 23 augusti 2011 00:25

Ett tag sedan man skrev här... tja vad ska man säga, jag brukar skriva här när det är något jag vill dela med mig av eller om jag mår piss - för det mesta när jag mår piss. Jag har mått rätt bra den senaste tiden... eller nej bra är väl att ljuga m...

Av Lilla Ängeln - 21 mars 2011 02:53

Det är konstigt hur det där med människan fungerar. Jag har det bra, jag har det jävligt bra faktiskt. En familj som älskar mig och alltid finns där, en underbar pojkvän med en tillhörande familj där som är lika underbara de, fantastiska vänner s...

Presentation

Vi skriver om vårat liv, som är svart och vitt, på ett annorlunda sätt

Ink Juice

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards