Alla inlägg under maj 2010

Av Lilla Ängeln - 30 maj 2010 23:14

Jag dampar sönder...

Jag drömmer romantiska drömmer om människan

Människan har etsat sitt fast i huvudet på mig och vägrar lämna mina tankar

Jag blir glad så fort jag pratar med människan på något sätt

Jag blir Vansinnig!!

Jag vill inte, jag orkar inte, jag har inte tid med detta, jag har framförallt inte hjärta nog till detta.

Jag blir Galen!

Jag vill inte ens att denna människa ska finnas i mina tankar, i mina drömmar!

Jag är inte alls intresserad av något sånt här i huvudtaget!!

Så för helvete lämna mig ifred då!

(Så kan man väl egentligen inte säga eftersom människan inte är medveten om vilka problem människan åsamkar mig?!)

Allvarligt vi blir nästan gråtfärdiga för att vi är inte redo för något sådant här, inte på långa vägar. Vi vet också att denna människa inte gillar oss på det sättet så om vi nu ska gå tillbaka till kärlekens väg så kan vi väl välja någon som gillar oss tillbaka. Olycklig har jag väl varit så det räcker och blir över så...

Alexandra Skärp dig!


Nej nu ska jag gå ut, ta en cigg och rensa tankarna och hoppas på att han försvinner ur dom.

Ha det gott   

Av Lilla Ängeln - 28 maj 2010 13:44

Okej idag var det den sista föreläsningen för det här året.... Var det kul?

Nae!

Var det intressant?

No Way In Hell!

Varför stannade vi kvar?

För att vi tycker om våra vänner där och kommer förmodligen inte se dem så mycket i sommar....


Igår satt vi hela dagen och skrev klart på den första tentan som vi har babblat massa om som aldrig har gått och blivit klar. Den bara Vägrade att skriva sig själv!

I vilket fall så blev den Äntligen klar igår och den lilla ängeln skickade stolt in den till våran eximinator.

Idag under förmiddagen mendan den lilla ängeln har suttit på föreläsningar så har våran lärare läst och rättat tentan och när skolan var slut och vi logga in på skolmejlen för att se betyget så fick vi det underbara svaret att Vi Hade Fått Vg På Tentan!!! Vg är ju det högsta betyget man kan få hör i högskolevärlden och jag är Så glad över att jag fick det.

Fem delkurser och betygen ser ut så här:

Vg, Vg, G, G (på vfun kunde man bara få G)

Och nu så ska vi skriva klart den sista hemtentan så om vi ska ta och anstränga oss lite och försöka klämma in ett till Vg så vi går Vg på kursen?? Ja tack gärna! Men den tentan (Som vi fick ut idag) Suuuuuuger, så jävla tråkig och jobbig och jag vill inte alls skriva den!! Gaaaaaaah   


I vilket fall som helst så kommer den lilla ängeln att sakna sina vänner i Jönköping men hon får se till att träffa dem så mycket som möjligt. Söta Sexbomben, Poparn och Teddybear är de som ligger henne närmast till hjärtat och hon kommer förmodligen terra dom alla tre en del i sommar     


Men nu ska jag gå ut i solen och njuta av den en stund och läsa min romantiska bok innan bussen till Moderskeppet går


Ha det gott   

Av Lilla Ängeln - 27 maj 2010 12:09

Det finns inga bättre nätter än de då man drömmer riktiga mysiga drömmar

Tänk om man kunde haft de nätterna alltid

Man vaknar tidigare och känner sig mer utsövd efter såna nätter


Denna natten var en sådan natt då den lilla ängeln bara hade mysiga drömmar.

Fast om den manlige personen hon drömde om var så speciellt bra de vettesjutton men det är skit samma. Hon får fråga någon psyktant om varför hon drömde om just Honom men förmodligen var det bara för att Blondie och den lilla ängeln hade pratat om honom tidigare under kvällen.


I vilket fall som helst så var drömmen både romantisk och sexuell helt enkelt underbar. Den var också väldigt realistisk vilket gjorde att den lilla ängeln faktiskt trodde att det var "på riktigt" ett tag. Sen vakna hon vilket inte var lika kul...


När vi drömmer sådana här drömmar så kommer känslor upp i oss. Känslor som vi helst vill slippa att tänka på. Vi gillar inte känslor, det rör om så mycket.

Den lilla ängeln kände efter drömmen att hon saknar det dära med kärlek, att vara kär och ha någon som man tycker extra mycket om på ett annat sätt än vad hon älskar sina vänner. På sätt och vis är det ganska skönt att vara kär, om det inte är olycklig kärlek vill säga.

Men samtidigt så är vi så otroligt rädda för kärleken, såren efter vårat ex har inte läkt än och vi funderar på om de någonsin kommer att göra det, gång på gång så kommer det ett minne som river upp ärren så att de börjar blöda igen.

Så kommer vi någonsin att kunna lita på en kille igen och ge honom vårat hjärta?

Vi undrar, vi undrar (va fan sluta undra och börja handla istället, det finns gott om killar på högskolan det är väl bara att börja flörta igen? mumlar surisen)

Neeej det är inte bara att börja flörta igen för om vi ska ha någon kille så ska det vara en speciell, en stabil och "bra" pojk, vi ska slita oss loss från våran gamla vana att alltid falla för "bad boys" och vi har faktiskt bara träffat En kille som lever upp till det och honom (som vi faktiskt drömde om inatt) är vi inte säkra på om vi vill få några känslor för.

Jag menar det är ändå två år sedan  det tog slut! Hallå eller!!!


Ajja skit samma, drömmen var mysig och jag nöjer mig än så länge med att ha drömmar som verkar verkliga tills vidare


Ha det gott

Av Lilla Ängeln - 26 maj 2010 23:37

Kommer vi att klara av att blogga här istället för på våran vanliga sida? 

Det är ju inte direkt så att skillnaden är jättestor, men den finns trots alls.

Bloggarna ser inte lika ut heller...

Men men vi klarar nog detta...

Så går det när man tabbar sig och nu får vi stå vårat kasst...


Btw vi har allvarliga problem, Allvarliga problem!

Men den lilla ängeln orkar inte skriva om det nu så det får vara skit samma tills vidare.


Ha det gott

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi skriver om vårat liv, som är svart och vitt, på ett annorlunda sätt

Ink Juice

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards