Alla inlägg under augusti 2010

Av Lilla Ängeln - 29 augusti 2010 20:33

Jösses jag har verkligen inte haft tid att skriva Något sen inpsarken satte igång!!

Vad ska man säga.. Nollorna är väldigt lugna och Lyssnar faktiskt på vad vi faddrar säger. annat var det på min inspark :)

Det tog ett tag innan dom taggade till och blev lika galna som oss men nu jävlar funderar jag istället på hur vi ska få dom att återgå till den gråa vardagen på onsdag ^^ haha

Så otorligt sköna är dom, de nollor som är med på sakerna som man har lärt känna! Så sjukt kul

Hoppas bara att man som fadder faktiskt har lyckats göra deras inspark så rolig som möjlig också

Men nu har jag inte tid att skriva mer.

Får komma ett längre inlägg efter insparken då jag berättar om allt


Ha de gott   

Av Lilla Ängeln - 24 augusti 2010 00:50

jag börjar faktiskt på fullaste allvar (igen) tro att det inte är meningen att jag ska få var odelat lycklig en hel dag. Alltid lyckas jag eller omvärlden sabba det på något sätt för har jag varit riktigt glad och lycklig en dag så slutar det Alltid i tårar.

Och nu har det gått så långt så jag börjar fundera på om jag har förlorat något av de käraste jag har. Och eftersom det är såpass allvarligt så räcker det med en tanke, en längtan, en saknad, en låt för att jag ska bryta ut i världens gråt. Jag som Väldigt sällan gråter!

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska ta mig till, jag har sagt det innan men jag säger det igen. Ibland önskar jag att vi levde i en värld utan känslor, saker har varit så otroligt mycket lättare då.


Och när jag känner så här som jag gör nu hur ska jag då kunna tagga inför insparken imon då Jag kommer få stå på scen utklädd till häxa (jag vet det är inte mycket till utklädsel men ändå) och spexa inför de nya nollorna och bara ha en helt otrolig vecka tillsammans med dom... Nä jösses detta måste vi ändra på!


Jag saknar folk otroligt mycket också! Jag som lovade mig själv att hålla en Liten fasad så att jag inte blir beroende av vänner. Om man lyckas med det så gör det inte ont när man inte träffar dom.... Och jag har ONT nu!!

Shit nu börjar jag gråta igen... Detta håller inte.


Gå ut och röka, trycka ner känslorna eller sätta sig och verkligen gråta ut och vara helt utmattad imon? Humm jobbig fråga


Nee nu orkar jag inte mer... tänker på blod igen, aldrig bra... Jag tänker lämna datorn nu 


Ha det gott om ni kan   

Av Lilla Ängeln - 20 augusti 2010 18:00

Så nu är man tillbaka i Jönköping. Det känns både sorgset och väldigt glatt. Delade känslor som vanligt för min del.

Erick var hos mig hemma i tre dagar vilket var supermys. Vi myste massa hela tiden och hade det bara gott. Kommer kännas asskumt inatt när man kommer att sova själv i en säng som desutom är större än den jag och Erick sov i. Men men går vi vilse så ringer vi bara Blondie. Hon hittar perfekt i min säng, haha.


Men de va sjukt sorgset att åka innan. Sätta sig på bussen och lämna grabben som man så snabbt har blivit beroende av, Inte På Något Kärlekssätt!! Fast de börjar faktiskt skrämma mig lite hur sjukt lika vi tänker, verkligen Sjukt lika. Men men sånt är livet!

Det är också sorgset att lämna mor och barnen där hemma när man ändå har bott "hemma" i två månader nu liksom och blivit van vid att alltid ha barnen runt omkring sig så att säga. Nu återgår man tillbaka till att träffa dom varannan helg, vilket är sorgset! Och mitt kära moderskepp ska också klara sig utan mig, oj oj oj hur ska detta gå??


Men det som är så otroligt sjukt härligt är ändå att komma hem till sin egen stad nu. Jag älskar verkligen Jönköping och att vistas där gör mig så otroligt glad och fyller mig med en känsla av frid. Mitt liv är faktiskt bra, trots alla upp och nedgångar och så känns det verkligen nu när man är hemma.


Sen ska det även bli så otroligt roligt nu när insparken sätter igång och det blir lek och fest i 10 dagar. It will be awesome! Så sjukt taggad, vårat insparkslag är verkligen sjukt coolt också... häxor och trollkarlar aka Dumbledore's armé. Så jävla coolt.


Och framförallt att få träffa alla underbara vänner här hemma i Jönköping som jag faktiskt inte har sett på hela sommaren (så folket i Göteborg gnäll inte på att ni inte kommer få träffa mig, nu är det smålänningarnas tur) Få träffa alla härliga människor i skolan igen kommer bli så otroligt skönt.


Och på tal om skolan. Visst jag är inte jätte taggad inför arbetet som vi ska göra nu (att argumentera, analysera och reflektera mellan olika foskares orsaker till att första och andra världskriget startade är inte Jättekul asså) men att äntligen få dampa runt och skoja med alla härliga människor och trots allt ändå få läsa om det (enligt mig) mest intressata ämnet kommer ju bli kul


Så det är verkligen med blandade känslor som jag är tillbaka i Jönköping. De mesta är positiva, eftersom den lilla ängeln nu för tiden är mestadels positiv och vi vet att allt kommer lösa sig mellan de två olika liven som vi har. Livet i Jönköping och livet i Göteborgstrakten!


Nee nu ska jag gå och göra något annat ohälsosamt, sova kanske?

Btw Erick VAKNA!!


Ha det gott!   

Av Lilla Ängeln - 15 augusti 2010 18:18

Asså ibland blir den lilla ängeln så fruktansvärt irriterad på folk och deras förutfattade meningar.

Jag menar istället för att anta en massa och fråga skumt så sluta med det!!


Den lilla ängeln har en föredetta arbetskollega som uder tiden hon jobbade blev en riktigt god vän till henne. Dom har skit kul ihop och tänker läskigt lika vilket bara gör det hela ännu roligare. Det bästa med det hela är nog att båda är lika barnsliga vilket är orsaken till många skratt. Denne person är den omnämnde Erick med ck


Som vi tidigare har nämnt så var vi på fest hemma hos Erick i fredags. Denna fest var lite speciell, alla var typ halvnakna om inte helnakna, men eftersom den lilla ängeln gillar sånt så gjorde det inget.

I vilket fall som slutar det med att Alex och Erick strulade med varandra. Alltså kysstes/hångla vad man nu vill kalla det.

Dagen efter så kom det bildbevis på detta både på facebook och bilddagboken och Genast blev den lilla ängeln bombad med frågor ifrån flera olika personer i hennes liv ifall det är något på gång mellan henne och Erick. Om hon är kär i Erick osv osv....

Sen på kvällen så kom priset frågan.... Har ni legat med varandra? Ni har de va? Ni strulade ju trots allt med varandra!!



Sluta anta massa saker! Jag hör till dom personerna som kan strula med vänner, till och med ha sex med dom om båda är med på att det inte ska behöva utvecklas till något mer.

Så nej, det är inget på gång mellan oss, vad jag vet iaf haha, nej jag är inte kär i Erick. Folk som känner oss borde veta att vi inte är de som blir kära i första taget så rätt idiotiskt att fråga egentligen tycker vi men men.

O sen till frågan om vi hade sex... Va fan tror ni egentligen??


Så den lilla ängeln blir iaf fruktansvärt irriterad eftersom alla tror det så fort hon har strulat med någon. Tänk om det kom bildbevis på varje gång hon strular med en tjej/kille... jösses hon skulle vara kär i as många personer och ligga som fan... men men nu har hon fått avreagera sig lite


Ha det gott   

Av Lilla Ängeln - 13 augusti 2010 00:38

Som vanligt när den lilla ängeln bloggar så rör det sig känslor inom henne.

Många gånger är det kanske inte de bästa känslorna som finns när hon bloggar och hon kan vara ganska negativ till många saker.

Idag (Natt pucko rättar viktigpettern henne) så är det goa känslor inom henne. Härliga glada känslor, inga lyckokänslor men bra nära till. Efersom det inte sker så ofta att hon är helt och håller positiv så har hon bestämt sig för att dela med sig utav dessa (precis som om något skulle bry sig om hur du känner det och hur du har det i ditt liv hånskrattar demonerna)

Jaa det finns faktiskt flera personer i vårat liv som bryr sig om oss och vill veta hur vi mår så de så svarar den lilla ängeln trotsigt!


I vilket fall så är hon skit glad. Hon slutade jobbet idag och bad om att få ett referens intyg på sitt arbetsintyg, hennes coach gjorde henne mer än gärna till viljet och skrev så här:

" Alexandra har under sin tid på Provoice skött sitt arbete på ett utomordentligt professionellt sätt med en ständigt positiv inställning och mycket goda försäljningsresultat. Hon drivs av en vilja att utvecklas och nöjer sig inte med att det går bra, utan frågar istället hur det kan gå bättre. Hon delar gärna med sig av erfarenheter och är villig att disktutera nya sätt inom försäljningen som leder både gruppen och resultatet framåt. Samt att hon är även mån om sina medarbetare oh hur de kan nå bättre resultat tillsammans. Det är min bestämda uppfattning att Alexandra skulle vara en tillgång i de flesta sammanhang.

Med detta rekommenderar jag varmt Alexandra till andra arbetsgivare och brancher"


Fatta vilken jävla referens eller?? Jag blev så sjukt glad när jag läste det han hade skrivit!!


Igår var jag även ute med gänget efter jobbet och hade skit kul med dom. daniella, Mikaela, Erick ni är underbara!! Och imorgon (IDAG mutrar viktigpettern) ska vi på fest hemma hos Erick igen. Vilket kommer att bli awsome!

Så jag är sjukt glad. Allt kommer bli toppen, allt löser sig.

Det finns hopp trots allt!

Om en vecka så börjar också alla partyn och förberedelser inför årets inspark och skolan sätter igång igen och som alla vet så trivs Alex så sjukt bra på sin skola så hon har längtat hela "lovet"!


Men nu måste jag stänga av datorn för det åskar som fan därute


Ha det gott och sov gott nu   

Presentation

Vi skriver om vårat liv, som är svart och vitt, på ett annorlunda sätt

Ink Juice

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards