Alla inlägg under juni 2010

Av Lilla Ängeln - 23 juni 2010 01:31

Hon har det!!

Äntligen har hon kommit på varför idioten aldrig helt och hållet lämnar henne!

Trots att det har gått två år....

Det känns underbart att Äntligen veta varför minnen, kärleksminnen hela tiden kommer tillbaka och river upp våra sår.

Det är så solklart så att det blir patetiskt att den lilla ängeln inte har kommit på det tidigare.

Kan det ha att göra med att hon Egentligen är fylld av hat till denne pojke (There's a thin line between love and hate nynnar elakingen i huvudet)

Ja precis det är en tunn linje. Det finns fortfarande en del som känner kärlek av denna förstörda människa. Och det försöker vi Självklart att trycka bort, kärlek gör ont. Och eftersom våra sår hela tiden har rivits upp när dessa minnen skoningslöst har attackerat oss är för att vi fortfarande känner en Liten smula kärlek.

Men det är inte kärlek till personen i fråga, utan det vi hade, den ljuva lyckliga kärlek vi hade emellan oss... Och detta har inte försvunnit.

Så varför nu då? Vi har ju faktiskt kommit på det (Grattis, du är inte den snabbaste i laget du mumlar geneiet)


Anledningen till att vi hela tiden blir upprivna och får salt i såren är för att vi inte är så starka som vi trodde!!!

Alla sakerna i mitt hem är fyllda med saker, saker som denne pojke gav oss som kärleksbevis (Ja jag blev grundligt bortskämd)

Tre av våra drakprylar är från honom.

Två nallebjörnar är från honom

Den stationära datorn fick vi i 18 års present av honom.

Plus en massa andra småsaker som jag inte orkar dra upp här som han helt plötsligt kunde komma med.

Gardiner och en lampmojs fick vi av hans mor.

Tjock tvn fick vi i inflyttningspresent av honom

Plus att vi inhandlade datorbordet, datastolen, tvbordet, vardagsrumsbordet och bokhylllan Tillsammans med honom, sakerna som vi tillsammans köpte (jag gillade tex aldrig vardagsrumsbordet men han älskade det och tyckte att vi skulle ha det i vårat hem)

För när den lilla ängeln fick sin lägenhet så var vi på gång att bli sambos och köpte därför allt tillsammans.

HELA MITT JÄVLA HEM SKRIKER AV HONOM!!

Små kärleksbevis finns Överallt....


Inte undra på att hon saknar den kärlek, den värme, den ömhet, den lycka hon hade tillsammans med pojken.... Inte undra på det..


Så nu när vi Äntligen har fått ett jobb så ska vi sakta men säkert byta ut en del saker som vi har.

Prio 1. Ny tv

Prio 2. Ny soffa

Prio 3. Nytt vardagsrumsbord

Prio 4. Ny bokhylla


Då kommer äntligen en del av alla minnen försvinna.... Kanske... Hoppas jag.... för jag orkar egentligen inte med detta


Anledningen till att jag började filosofera om detta var för att jag när jag låg och sov i eftermiddags drömde om honom igen... jag drömde om den sommaren vi tillbringade tillsammans ute i Lysekil, Smögen, i deras sommarstuga... den där färsta sommaren vi hade tillsammans. Den där sommaren som skrek av lycka...

Av Lilla Ängeln - 7 juni 2010 17:39

Den lilla ängeln bär på så mycket blandade känslor så hon vet inte riktigt vart hon ska göra av alla dessa möjliga känslor...

Jag vet lägg dom i en burk och släng iväg den så försvinner dom

Hum jo det kanske vore en idé, fast vi vet ju inte hur man gör för att stoppa känslor i en burk... ajdå


Det är så fruktansvärt irriterande att den lilla ängeln ska vara så fruktansvärt emotionell och styras totalt av sina känslor. Hon går och tänker på personer som betyder mycket, drömmer om andra människor i natten för att hon har knepiga känslor i kroppen. Vi förstår Ingenting!!


Det tar så otroligt mycket energi att ha en massa känslor i kroppen, inte för att vi inte har en massa, massa energi över.

det är också något vi funderar på. Hur fan kan vi ha så otroligt sjukt mycket energi Hela tiden... rätt skumt egentligen ^^


Den lilla ängeln fick glada nyhter idag. Dom ringde och berättade att den lilla ängeln slipper betala dubbla hyror. Så nästa månad betalar hon 3 tusen som hyran ligger på istället för de hemska 4500 som hon betalde denna månaden. Hon kommer kunna börja flytta in i sitt nya hem som ligger i centrala centrala jönköping den 1e juli :) Vi glädjer oss...


Men alla andra problem vi har, har vi ingen aning om hur vi lösa... Men de fixar sig säkert... så småningom... på något sätt. Ajja skit samma


Nu tänkerjag återvända till min bok som jag håller på att läsa och kanske ta en tupplur, sånt kan man göra när man har sommarlov ^^


Ha det gott   

Presentation

Vi skriver om vårat liv, som är svart och vitt, på ett annorlunda sätt

Ink Juice

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards