Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Tårar

Av Lilla Ängeln - 24 augusti 2010 00:50

jag börjar faktiskt på fullaste allvar (igen) tro att det inte är meningen att jag ska få var odelat lycklig en hel dag. Alltid lyckas jag eller omvärlden sabba det på något sätt för har jag varit riktigt glad och lycklig en dag så slutar det Alltid i tårar.

Och nu har det gått så långt så jag börjar fundera på om jag har förlorat något av de käraste jag har. Och eftersom det är såpass allvarligt så räcker det med en tanke, en längtan, en saknad, en låt för att jag ska bryta ut i världens gråt. Jag som Väldigt sällan gråter!

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska ta mig till, jag har sagt det innan men jag säger det igen. Ibland önskar jag att vi levde i en värld utan känslor, saker har varit så otroligt mycket lättare då.


Och när jag känner så här som jag gör nu hur ska jag då kunna tagga inför insparken imon då Jag kommer få stå på scen utklädd till häxa (jag vet det är inte mycket till utklädsel men ändå) och spexa inför de nya nollorna och bara ha en helt otrolig vecka tillsammans med dom... Nä jösses detta måste vi ändra på!


Jag saknar folk otroligt mycket också! Jag som lovade mig själv att hålla en Liten fasad så att jag inte blir beroende av vänner. Om man lyckas med det så gör det inte ont när man inte träffar dom.... Och jag har ONT nu!!

Shit nu börjar jag gråta igen... Detta håller inte.


Gå ut och röka, trycka ner känslorna eller sätta sig och verkligen gråta ut och vara helt utmattad imon? Humm jobbig fråga


Nee nu orkar jag inte mer... tänker på blod igen, aldrig bra... Jag tänker lämna datorn nu 


Ha det gott om ni kan   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla Ängeln - 23 november 2014 23:22

Hösten som visserligen som enligt mig är över, är min favoritårstid. Det är vacka färger ute, det är tiden då min favorithögtid Halloween kommer. Men varje höst händer samma sak.   Jag blir nedstämd och mina demoner vaknar. Jag har inte velat s...

Av Lilla Ängeln - 23 augusti 2012 16:58

Lite komiskt att det är exakt ett år sedan jag skrev här, på dagen! Augusti har alltid och kommer alltid vara den värsta månaden enligt mig. Vilket är lite ironiskt med tanke på att hösten är min favoritårstid. Allt är så vackert då och det finns in...

Av Lilla Ängeln - 23 augusti 2012 16:50

Jag har tänkt på det där med människors mörker. Alla har det men ingen pratar om det. För det ska inte finnas. På utsidan ska man visa den perfekta ytan. Alla mår bra och alla är nöjda med sina liv hela tiden. Och de personer så som jag själv behöve...

Av Lilla Ängeln - 23 augusti 2011 00:25

Ett tag sedan man skrev här... tja vad ska man säga, jag brukar skriva här när det är något jag vill dela med mig av eller om jag mår piss - för det mesta när jag mår piss. Jag har mått rätt bra den senaste tiden... eller nej bra är väl att ljuga m...

Av Lilla Ängeln - 21 mars 2011 02:53

Det är konstigt hur det där med människan fungerar. Jag har det bra, jag har det jävligt bra faktiskt. En familj som älskar mig och alltid finns där, en underbar pojkvän med en tillhörande familj där som är lika underbara de, fantastiska vänner s...

Presentation

Vi skriver om vårat liv, som är svart och vitt, på ett annorlunda sätt

Ink Juice

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards